OBS!

magen til kurset i uge 32

Se kurset her

Udstilling og marked

Hvert år i juni måned åbner højskolen dørene til en stor udstilling og et marked for alle interesserede. Vi har travlt hele året med at udvikle smukke håndarbejder og når vi afslutter forårsholdet, så sker det med en udstilling, hvor alle elevarbejder vises frem for interesserede gæster. Udstillingen er en gammel tradition som stammer helt tilbage til skolens første år og vi har valgt at bevare traditionen fordi det giver os en god mulighed for at vise hvordan vi arbejder med håndarbejdet i nutiden og hvordan vi hele tiden forsøger at udvikle fagene.

I haven er der samtidig med udstillingen et stort håndværksmarked hvor nogle af landets dygtigste kunsthåndværkere indbydes til at vise og sælge deres produkter.

Udstillingen er en stor begivenhed som tiltrækker rigtig mange mennesker og samler gamle elever til gensyn på deres ”gamle” højskole.