NYT INDHOLD KURSUS 35-1-24

samme kursus som 32-2-24
Se her

Elevforeningen

Skals højskole har en elevforening, som er et forum for alle, som har været på højskolekursus i Skals i en uge eller længere tid. Målet for Elevforeningen er at knytte bånd mellem de tidligere elever og skolen. Foreningens overskud går til at gøre skolen til et dejligt sted for elever og lærere, f.eks. med stole til haven, lamper i spisestuen eller andre ønsker skolen måtte have. Hvis man er medlem, modtager man hvert år til jul, skolens inspirerende kalender og et julebrev. Herudover inviteres man til 1-2 årlige inspirationsdage hvor flere af skolens lærere underviser på workshops, som afspejler skolens hverdag. Når skolen afholder offentlige aftenforedrag, inviteres medlemmer ligeledes til at deltage gratis. I forbindelse med inspirationsdagen i oktober afholdes generalforsamling, hvor bestyrelsen aflægger beretning og regnskab. En rigtig hyggelig dag som vi alle ser frem til.

Det koster kr. 150,- at være medlem af Elevforeningen årligt.

Hvis du ønsker at blive medlem af Elevforeningen, skal du sende en mail til:

skals@skals-elevforening.dk og mailen skal indeholde;

• Navn
  • Adresse
  • Postnr. og by
  • Telefon

Betaling kan ske til konto 9261 2812514523 eller på MobilePay: 983454

• Uanset valg af betalingsform, er det meget vigtigt, at du opgiver dit navn som reference. Vi har ikke mulighed for at se, hvem der har indbetalt pengene.