OBS!

magen til kurset i uge 32

Se kurset her

Salg

Højskolen sælger få udvalgte ting, kalender, smykker og kopper.

Kalender: Hvert år i november/december udkommer årets kalender. Kalenderen er udkommet i over 50 år og er et godt billede på hvad der sker på skolen; nye fag, gode ideer og opskrifter på forskelligt håndarbejde præsenteres her. Alle ideer og opskrifter udarbejdes af skolens lærere og gæstelærere.

Vores kalender kan købes her på skolen. Man kan også bestille den ved at sende en mail til Mette: mette@skals.nu

Derudover forhandles kalenderen i følgende forretninger:

Aalborg:

Fjølner, Sct. Mathias Gade 43, 8800 Viborg
Garnshoppen, Vestergade 5, 8800 Viborg
Si-Ki garn, Vestergade 3B, 8800 Viborg

Smykker: I samarbejde med smykkedesigner Mikala Mortensen mikalamortensen.dk har vi fået udviklet et skals-hjerte. Hjertet kan kun købes på Skals højskole og er udformet som et vedhæng, som kan monteres i en fin farvet snor.

Kopper: Igennem flere år har vi haft keramikere til at udvikle en skals-kop. Koppen bliver solgt på den årlige udstilling og er siden 2017 udført af keramiker Helle Bovbjerg www.hellebovbjerg.dk, højskolens nuværende keramiklærer. I 2019, hvor skolen havde jubilæum blev koppen udført at vores tidligere keramiklærer Grete Westh.

Hvert år, når der er udstilling i Skals sælges også flere forskellige håndarbejds-kits; strik, broderi, vævning og syning, som udvikles af skolens lærere. Disse kits sælges kun under udstillingen og overskydende kits sælges ved markedsaftener på vinter- og sommerkurser.